top of page

שאלות ותשובות

  • האם עלי להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
    לא אין צורך, את יכולה לבצע רכישה גם בתור אורחת, עם זאת, הרשמה לאתר תאפשר לך לבצע הזמנות בצורה קלה ומהירה יותר בפעם הבאה ובנוסף תעניק לך הטבות ועדכונים בלעדיים לכל חברות המועדון
  • איך אני מפעילה את קופון שקיבלתי?
    זה נורא פשוט. בוחרים מוצר, מוסיפים אותו לעגלה ובעמוד הקופה מזינים אותו בשדה המיועד לכך. צריכה עזרה? נשמח לעזור לך בוואטאפ 0527253635 או בדוא"ל help@goldiger.co.il
  • אני צריכה לשנות משהו אחרי שביצעתי הזמנה באתר
    ביצעת הזמנה ויש משהו שאת צריכה לעדכן כמו צבע, כתובת או כל דבר אחר אל תדאגי! במיוחד בגלל אופי המוצרים, הזמנות בדר"כ נכנסות למצב המתן למשך 48 שעות כדי להתמודד עם סיטואציות כאלה. אנא התקשרי בהקדם האפשרי לשירות הלקוחות שלנו בטלפון/ וואטסאפ 0527253635 הוסיפי את מספר ההזמנה שלך ושם מלא לפירוט העדכון כדי שנוכל לעזור לך במהרה
  • האם הרכישה אצלכם בטוחה?
    כן, הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר – SSL כפול. פרטי כרטיס האשראי שתזינו מוצפנים ובטוחים ואינם נשמרים אצלנו במערכת. אם יש לך חשש וישנה בקשה מיוחדת לתשלום טלפוני אנא צרי איתנו קשר ונשמח לעזור
  • כיצד ניתן להזמין פריט המיועד למתנה?
    אם התכשיט מיועד למתנה, יש לציין זאת בשדה המיועד להערות בסל הקניות לפני המעבר לתשלום. בהתאם לכך נשלח עבורך את ההזמנה ללא חשבונית.
  • איך יודעים שההזמנה התקבלה?
    לאחר השלמת הרכישה באתר ישלח לדוא"ל שלך מייל אישור עם מספר הזמנה וסיכום הרכישה. בנוסף, נציג מטעמנו יצור איתך קשר בטווח של 48 שעות מרגע ההזמנה על מנת לוודא שהיא מדויקת ונכונה לפני הכנת התכשיט.
  • תוך כמה זמן מקבלים את הפריט שהוזמן?
    GOLDIGER פועלת כמיטב יכולתה על מנת לספק את המוצרים במהירות ובתוך 21-24 ימי עסקים, עבור כתובות הנמצאות במדינת ישראל, מיום קליטת ההזמנה ואישורה, באמצעות שליח/ה לבית הלקוחה וללא עלות נוספת.
  • מה עושים במקרה של הזמנה לח"ול?
    במקרה של הזמנה מחוץ לגבולות מדינת ישראל יש לפנות אלינו דרך צור קשר ונציג מטעמנו יצור קשר לטובת תיאום הרכישה והמשלוח.
  • האם ניתן לבצע איסוף עצמי?
    ניתן לאסוף את ההזמנות מהכתובת: מושב בן שמן 64 בתיאום מראש. במידה ואת יודעת שתרצי לאסוף מראש, אנא צייני זאת במקום המיועד לכך בעת ביצוע ההזמנה וכשהתכשיט שלך יהיה מוכן נציג מטעמנו יצור עמך קשר לטובת תיאום האיסוף. אם ההזמנה כבר בוצעה ותרצי להחליף ממשלוח לאיסוף, יש לפנות אלינו דרך צור קשר וננסה לעזור אם ההזמנה עוד לא יצאה.
  • האם השליח\ה יוצר קשר לתיאום המשלוח?
    כמובן. השליח או השליחה יצרו איתך קשר כיום או יומיים לפני המשלוח לתיאום השעה הנוחה לך.
  • ממה עשויים התכשיטים שלכם?
    התכשיטים שלנו לרוב הם תכשיטי זהב 14K (צהוב, לבן ואדום) ולעיתים רחוקות בפריטים ספציפיים נעשה שימוש בכסף (מה שיצויין בתיאור המוצר). אנא שימי לב- אם הינך אלרגית לאחד החומרים הללו, הזמיני פריט אחר או התייעצי עמנו בדף צור קשר
  • האם ניתן לראות את התכשיטים מקרוב לפני ההזמנה?
    סקרניות ובנות מזל יוכלו להציץ בפריטים יחודיים ואפילו בפריטים שעדיין לא יצאו במסגרת ביקורן במספרה שבמושב בן שמן 64 (יש לתאם תור לפני ההגעה) לזימון תור
  • איך אדע שהמידה של הטבעת מתאימה לי?
    ניתן למדוד טבעת קיימת באפליקציה "Ring Sizer" קישור להורדת האפליקציה לאנדראויד קישור להורדת האפליקציה לאפל דרך נוספת: הקיפי חוט סביב האצבע הנבחרת ומדדי את אורך החוט בעזרת סרגל. את אורך החוט במילימטרים יהיה מידת האמצבע שלך. לדוגמא, אם אורך החוט שלי 56 מ"מ, המידה שלי בטבעת היא 56.
  • מה היא מדיניות ההחזרות וההחלפות שלכם?
    לקריאת מדיניות ביטולים / החלפות / החזרות אפשר לקרוא בדף מדיניות האתר
bottom of page